26. 05. 2008.

IBRIČIĆ ODLAZI IZ NK ZAGREB


SENIJAD IBRIČIĆ u bremenskom Werderu. Zaista zvuči bombastično, ali prema posljednjim informacijama njemački velikan zaista je zainteresiran za usluge "Gudjohnsena iz Kranjčevićeve". Predsjednik kluba Medić ne želi niti pomisliti na odštetu manju od dva milijuna eura, a osim Werdera prosci dolaze i iz Ukrajine, Nizozemske i Turske.
BiH reprezentativac nam je otkrio kako gotovo sigurno napušta Kranjčevićevu i podijelio je s nama svoje želje o nastavku karijere.
Sada je sasvim izvjesno da napuštate Zagreb ovog ljeta?
"Vjerujem i nadam se da, ako Bog da i ako ne bude nikakvih problema, ću otići. I predsjednik mi je tako rekao da je 99 posto šansa da ću otići. Znači idem, samo je sad pitanje gdje."
U javnost je procurila informacija kako se osim kijevskog Dinama za vas interesira i Werder iz Bremena?
"Sve je to super, ako je istinito. Normalno da mi godi, posebno Bremen. Čuo sam da ima nekih njemačkih klubova koji su zainteresirani, nije mi točno rečeno niti koji klubovi su u igri. Kijev je za sada najizvjesniji, ako se nešto drugo pojavi razmotrit ćemo i druge opcije."
Što bi vama osobno bolje odgovaralo?
"Sigurno da bi mi Njemačka najviše odgovarala i kad bi mogao birati, izabrao bih Werder. Opet s druge strane, svi znamo kakav je Dinamo klub. Skoro svake godine igraju Ligu prvaka i ne bih niti tu pogriješio. Ali kažem, ako govorimo o ligi, onda bih radije izabrao Bundesligu."
Navodno da vas Medić neće pustiti za cifru ispod dva milijuna eura. Jeste li iznenađeni visinom odštete?
"A ne znam, to morate pitati predsjednika. Mislim da je ta cijena zbog toga što sam jedini, uz Nadarevića, reprezentativac. Uz to imam samo 22 godine, a i ovo proljeće sam odlično odigrao. Najviše je na cijenu utjecalo i to što se i veliki klubovi interesiraju za mene pa predsjednik misli da toliko vrijedim."
Uz inozemne ponude uvijek je aktualan i zagrebački Dinamo. Čak je i gradonačelnik Bandić sugerirao da ste baš vi pravo pojačanje za sljedeću sezonu?
"I prije nego što sam došao u Hrvatsku znao sam samo za Hajduk i Dinamo. Svi znamo kakav je to klub, pogotovo u zadnje tri, četiri godine. Kad bi došlo do toga vjerojatno bih išao razgovarati, ali mene nitko iz Dinamove struke nije kontaktirao. Jedinu informaciju imao sam iz novina o onome što je gradonačelnik rekao. Ne mora značiti da ako me želi gradonačelnik da me i struka želi. Ako me oni ne žele, zašto bih išao u Dinamo."
"No, ukoliko budu zainteresirani, spreman sam za razgovore, pogotovo s Dinamom."
Dinamo bi vam donio europski izlog i možda još unosniji transfer naredne sezone?
"Svi vidimo što je Dinamo napravio. To stoji da iz Dinama možeš napraviti puno bolji transfer. No, kad jednom odeš u Dinamo ne moraš niti puno gledati na transfer. Oni se svake godine bore za Ligu prvaka i igraju u Europi. To je kao da si već u nekom europskom klubu, a onda kasnije i prilika za neki veći transfer."
Hoće li vam nedostajati klub iz Kranjčevićeve?
"Hoće, vjerujete mi, jako će mi nedostajati. To je osim matičnog kluba moj jedini pravi profesionalni klub. Ne mogu vam opisati koliko sam im zahvalan, koliko su puno učinili za mene i kakvi su to ljudi koji rade u tom klubu. Bit će mi žao i jednog dana bi se volio vratiti u Zagreb i ovdje završiti karijeru."
Bosanski mediji raspisali su se o navodnom incidentu u kojem ste sudjelovali prije dvije godine. Priča se da ste napali policajca?
"Smeta mi što je to sada tek, nakon dvije godine, izašlo u novinama. Da barem tu ima istine, naime ni sa čim od navedenog nisam niti povezan. Otići ću dolje da vidim što se dogodilo, ali samo kao svjedok, jer u incidentu nisam sudjelovao. Bio sam tamo i prolazio pa su me možda zapazili, jer sam dosta poznat u BiH. Da sam ja napao policajca, to nema veze s istinom."
Ako je tako kako tvrdite, možda i nije slučajnost da se takva priča plasira baš u ovom trenutku kad ste u prilici ostvariti unosan transfer?
"Možda i nije slučajnost. Možda je i postojala namjera da mi se našteti pred transfer. Ali se nadam da ljudima koji prate nogomet, ne može zasmetati nekakva bezvezna novinarska priča od ljudi koji se nazivaju novinarima. Odmah sam zvao taj list i pitao ih zašto me nisu kontaktirali. Ok, nek' objave svoju priču, ali nek' uz to stave i moju stranu. Svi koji me poznaju znaju da nikada nisam sudjelovao u bilo kakvom incidentu. Skroz sam miran dečko, ne izlazim van."
index.hr

Nema komentara: