11. 05. 2008.

KOMPLETIRANO 27.KOLO PREMIJER LIGE BIH



Zavrsene su i posljednje dvije utakmice 27. kola .

U Žepču Travnik je očekivano slavio,dok su u Posušju domaćini do pobjede dosli tek u 88 min. susreta euro golom Krstanovića.


REZULTATI 27 .KOLA :



FK Zeljeznicar FK Slavija 4:0
NK Posusje NK Siroki Brijeg 1:0
NK Zepce NK Travnik 2:3
FK Leotar FK Velez 2:1
FK Laktasi NK Celik 4:0
NK Jedinstvo NK Orasje 0:0
FK Sloboda FK Sarajevo 1:0
HNK Zrinjski FK Modrica 4:0


TABELA:

1.Modriča49
2.Široki Brijeg 48
3.Zrinjski46
4.Čelik46
5.Sloboda44
6.Željezničar42
7.Sarajevo42
8.Laktaši40
9.Leotar38
10.Velež38
11.Slavija38
12.Jedinstvo37
13.Posušje 37
14.Orašje 36
15.Travnik 36
16.Žepče 7

A ni ovo kolo nije prošlo bez žalbi na suce ovaj put nezadovoljni dijeljenjem pravde bili su iz ekipe FK Sarajevo , a najglasnije kao i obično bio je Husref Musemić


„Sudija Siniša Zrnić nas pokrade na Tušnju, pa mi se izvinjava nakon utakmice. Pa, to nema nigdje! Ovu lakrdiju od Premijer lige BiH treba ukinuti, ponišiti, ne znam ni ja šta da kažem više...“, revoltiran govorio je Husref Musemić, trener fudbalera Sarajeva poslije subotnjeg poraza njegovog tima od Slobode u Tuzli – 0:1.Musemić ističe i kako ga više nije briga hoće li snositi sankcije zbog izrečenih riječi od NS/FS BiH. „Ma, šta mi mogu? Suspendovati me iz ovog smiješnog takmičenja?! Pa, šta? Ja sam im problem? Nemam više snage da pričam ni za medije, ni sa prijateljima. Ne pomažu ni apeli, ni ukazivanja na neregularnosti, sudijske i ostale krađe. Ništa se ne mjenja u našem fudbalu. Odahnuću, pašće mi stjena sa leđa, kada se sezona završi. Ne mogu više iščekati da se završi ova patnja od Premijer lige BiH, u kojoj nije bitan kvalitet igrača i klubova, pa to je pticama na grani jasno...“, smatra Musemić.




Nema komentara: