11. 10. 2008.

ISTANBUL : TURSKA - BIH


Nogometna reprezentacija Bosne i Hercegovine večeras će u 20 sati po bh. vremenu na stadionu Inonu u Istanbulu protiv Turske odigrati svoj treći meč u kvalifikacijama za Svjetsko prvenstvo 2010. godine.Selektor Miroslav Blažević pokušao je tokom priprema u Sarajevu pripremiti igrače za veliko iskušenje koje očekuje selekciju u večerašnjem meču.
Prema svemu sudeći, Blažević će večeras Turcima suprotstaviti postavu sa usamljenim Džekom u napadu i pojačanim veznim redom. Misimović će imati ulogu polušpica. Formacija kao protiv Španije - 5-4-1. Razlika je u tome što Ćiro ne misli samo na čuvanje svog gola, kao u Mursiji.

Već na samom početku treninga koji je sinoć održan na stadionu Inonu desio se veliki peh za našu selekciju. Safetu Nadareviću je pukao mišić i on sigurno neće moći nastupiti u večerašnjoj utakmici.
- Ja sam kriv. Dopustio sam mu dva dana slobodno. Izgleda da sam ostario jer mi se ovo ranije nikada ne bi desilo - izjavio je selektor Blažević nakon treninga.
Nadarevićevu poziciju u sredinu odbrane će zauzeti Spahić, dok će na lijevom stoperu zaigrati Radeljić.
Susret Turska-Bosna i Hercegovina direktno će prenositi TV Hayat.

Nema komentara: