02. 12. 2008.

Bloudek: Ovaj igrački kadar ne može više i bolje

Sumorna jesen na Bilinom polju zvanično je okončana u petak, nakon sastanka nogometaša i stručnog štaba. U četiri utakmice, Bloudek je sa Čelikom upisao dva remija, pobjedu i poraz.
- Došao sam u situaciji kada je ekipa bila u rezultatskom i svakom drugom padu. Mislim da sam uspio pokrenuti igrače i zaustaviti dalji pad igre. Zadovoljan sam onim što sam sa ovakvom ekipom ostvario, ističe Bloudek. Čelikova igračka i trenerska legenda sa upravom kluba s Bilinog polja saradnju je dogovorio do kraja jesenje polusezone. Iz svakog Bloudekovog poteza može se zaključiti da je zainteresovan za ostanak. Ipak... - Uradio sam analizu polusezone, bez obzira što sam ja ovdje bio mjesec dana. Napravio sam plan i program rada za iduće dvije godine. Tvrdim da Čelik u tom periodu možemo postaviti na čvrste temelje i ostvariti rezultate koje ovaj klub i grad zaslužuju. Na osnovu igara, postignutih rezultata i ostalih statističkih pokazatelja, jasno je da ovaj tim nije adekvatan ciljevima koje je uprava postavila pred početak sezone. Ne možemo govoriti da ekipa nije imala sreću u nekoj utakmici... Ovo je konstanta i jasno je da ovaj igrački kadar nije mogao više i bolje. Ciljevi ekipe u ovoj sezoni moraju se korigovati. Što se mene tiče, svi igrači mogu dobiti papire i tražiti novi klub, kaže Bloudek. Ostao ovaj stručnjak na klupi ili ne, i laiku je jasno da Čelik sa ovakvim timom ni u proljeće neće imati sreće.

Nema komentara: