14. 09. 2009.

KOPIĆ ZADOVOLJAN BODOM


Dolazak mladog zeničkog stručnjaka Omera Kopića na klupu Čelika pokazao se kao sjajno rješenje. Pod trenerskom palicom ovog trenera zenički premijerligaš je u dvije utakmice osvojio četiri boda te tako nagovijestio bijeg sa dna tabele.

Iza Čelika je uspješan vikend, bod u Mostaru sigurno je ravan podvigu. Molim Vas da nam prokomentarišete utakmicu.

“Težak susret, upravo onako kako sam i očekivao. Velež je sjajna ekipa i mislim da će iz Vrapčića malo koja momčad otići neporažena. Moji igrači ispoštovali su moje zamisli i na kraju smo se svi zasluženo radovali. Odigrali smo taktički jako dobro, nije bilo neke ljepote u našoj igri, ali najvažnije je da smo uzeli taj bod.”, rekao je za naš portal trener Čelika.

Nakon susreta u Mostaru stekao se dojam da je Čelik sjajno iskoristio pauzu u Premijer ligi, a u prilog ovoj tvrdnji ide i rezultat iz Vrapčića.

“U potpunosti se slažemo. Pauza mojoj ekipi je došla kao kec na desetku. Popravili smo fizičku spremu, radili na psihološkom “dizanju” igrača i već u Mostaru je bila neka druga pjesma u odnosu na prijašnje susrete. Najveće zadovoljstvo mi predstavlja to što su svi momci ostavili srce na terenu i siguran sam da će tako biti i u buduće. Najbitnije od svega je da budemo borbeni, pa onda i ako izgubimo, doista neću imati nikakvih zamjerki”, zaključio je Kopić.

Nema komentara: