01. 12. 2009.

SRAMNA ČELIKOVA JESEN

Kako je počeo, porazom od Željezničara, Čelik je svoju sramnu jesen i završio, istovjetnim porazom – 0:1, od Slavije. Mreža Luke Bilobrka u Istočnom Sarajevu mirovala je sve do 80. minute kada je Stanić sa 20 metara pokopao sve nade “crveno – crnih” da bi mogli izbjeći osmi ovosezonski poraz.
“I da smo mi pobijedili ne bi bilo nezasluženo. Jeste Slavije imala više od igre al ii mi smo imali svoje šanse. Da smo poveli, pitanje kako bi se utakmica završila. Ovako, domaćin je u finišu napravio veliki pritisak na našu odbranu, sudije… i stigao je do pobjede”, kaže trener Omer Kopić.
Nekadašnji igrač i u više navrata trener Čelika koji se na klupi kluba sa Bilinog polja “ukazao” nakon 4. kola i katastrofalnog učinka (jedan bod) ekipe pod vodstvom Ive Ištuka, uspio je donekle uozbiljiti tim kojeg su Ištuk i njegovi “mentori” u avgustu “sklepali zbrda zdola”. “Bodovno smo stigli Zvijezdu i Slobodu, prestigli Laktaše… Vratili smo samopouzdanje igračima koji su nakon tri - četiri utakmice bili psihološki potonuli i razmišljali da pobjegnu iz Zenice. Stvorene su realne pretpostavke da ekipa u nastavku sezone, uz adekvatna pojačanja i pripreme osigura opstanak u Premijer ligi BiH”, kaže Kopić.
Beskompromisni borac i Čeliku do maksimuma odani Kopić, svjestan je da još uvijek aktuelna uprava koketira sa nekoliko stručnjaka i da su veliki izgledi kako će Čelik u proljeće povesti novi stručni štab.
“Nisam time opterećen. Prihvatio sam Čelik kada su svi od njega digli ruke jer sam to doživio kao svoju moralnu obavezu. Ovo je moj grad, moj klub i želio sam pomoći onako kako najbolje mogu. Ljudi koji vole Čelik znali su to prepoznati, osjetim to u razgovoru njima. Plan i program priprema sam napravio, a na ljudima koji vode klub je da odluče šta i kako dalje”, rekao nam je Omer Kopić.
Najbliži Kopićevom nasljedniku je Abdulah Ibraković, dojučerašnji trener Veleža. I Vlatko Glavaš je razgovarao sa ljudima iz Čelika, a pominje se i Marin Bloudek. Od klupe Čelika ne bježe ni Ratko Ninković, Husnija Arapović…

Nema komentara: