08. 09. 2008.

Burić: Prevarili su i mene i Čelik


Mladi golman Čelika Jasmin Burić prevaren je od menadžera BojanaTaneskog. Naime, Taneski je obećao Čeliku da će ovog mladog igrača prodati poslije utakmica Intertoto kupa, ali je sve to propalo. Čeliku je obećano obeštećenje, pa su zato angažovali golmana Modriče Bojana Tripića, očekujući povrat novca, a od novca i transfera Burića ni traga ni glasa.
- O tom čovjeku ne želim ni da razgovaram, ali ja sam kriv što vjerujem ljudima. Više ne želim da imam menadžera, jer sam poslije ovoga izgubio povjerenje u ljude. Prevareni smo i ja i klub, a to je ono što mi je najteže palo. Ljudi u klubu su bili korektni prema meni, doveli su Tripića jer su bili ubjeđeni u moj odlazak i ne zamjeram im ništa - kaže Jasmin Burić
Burić je zahvaljujući Taneskom ostao i bez dresa mlade reprezentacije, a i za dres Čelika će se morati dobro oznojiti, jer je Tripić doveden za dobre pare.- Nisam kriv što me izradio, a to je valjda jasno i ljudima u klubu, jer su i oni zajedno sa mnom. Vratiću se i ja u formu u kakvoj sam bio prije pola godine, a nadam se da ću napokon izaći iz ovih problema u kojem se trenutno nalazim - veli Burić.
ZADNJI U ČELIKU
- U Čeliku sam trenutno na zadnjem mjestu i to je ono što me najviše boli, ali ja nisam izgubio volju za novim dokazivanjem. Sa Lechom sam u nekim pregovorima da idem na polusezoni, ali dok ne potpišem ne smijem ništa više pričati - dodaje razočarani Burić.

Nema komentara: