19. 01. 2009.

DURO:Očekujem podršku Robijaša

Nekadašnji prvotimac Sarajeva Samir Duro potpisao je za
Čelik.Povratkom iz Slovenije Duro je bio na meti kako navijača,tako i trenera koji su dolazili u Sarajevo.

-Povukao sam crtu vezanu za Sarajevo.Čitav život sam u nogometu,profesionalac sam i sada mi je u planu samo kako se pokazati na najbolji mogući način publici u Zenici.
Duro je potpisao za Čelik do kraja sezone uz mogućnost produženja ugovora na još godinu dana.
-Čelik je klub sa velikom tradicijom i nadam se da ćemo i u ovoj polusezoni uspjeti napraviti solidan rezultat.Ako se ne uspijemo plasirati u Evropu ove godine,iduće godine ćemo ići na titulu.Takve su ambicije kluba,a mislim da to ovaj klub može.Robijaši će mi puno značiti,očekujem njihovu podršku,a ja ću im se odužiti na najbolji mogući način.

Nema komentara: