03. 11. 2009.

NERMIN ŠABIĆ ZAVRŠIO IGRAČKU KARIJERU


Nermin Šabić u subotu je protiv Širokog Brijega posljednji put sa kapitenskom trakom oko ruke predvodio Čelikov tim. Nekadašnji reprezentativac BiH, igrač čijim su se majstorijama divili ljubitelji nogometa u Hrvatskoj i Kini, gdje je još igrao u ligaškom takmičenju, odlučio je « okačiti kopačke o klin». « Ovo je definitivno kraj moje igračke karijere. Odluku sam donio prije sedam dana. I da smo pobijedili, rekao bih zbogom aktivnom igranju. Nema smisla da u 36. godini, bez obavljenih priprema, igram i budem najbolji na terenu. Zdravlje mi je najpreće...“ kaže Šabić. Sredinom jesenje polusezone, s dolaskom Omera Kopića na klupu Čelika i Šabić je odlučio sići na teren i pomoći voljenom klubu da prebrodi možda i najtežu krizu u posljednjih 20 godina. “O svojoj odluci obavijestio sam trenera i direktora Zaima Mujezinovića. Nadao sam se da će efekat moga povratka biti bolji. Međutim, ekipa nije doživjela veći šok. Dao sam koliko mogu”, kaže Šabić. Ipak, Čelikova desetka ostaje na Bilinom polju, u funkciji sportskog direktora. “Stanje nije dobro. Ostala su još tri prvenstvena kola i treba pokušati uzeti što više bodova. Nakon toga, u zimu ćemo napraviti rekonstrukciju tima. Nećemo uraditi ovako, kako je to bilo prošlog ljeta, alivelikih promjena će sigurno biti. Vać sam u dogovoru sa direktorom i sa upravom, tražimo kvalitetna igračka pojačanja“, na kraju će Nermin Šabić.

Nema komentara: